Min nya klänning

Jösses, jag har verkligen fyndat idag! Hittade en klänning på en hemsida som jag brukar gå in och kolla lite på. Har handlat lite grejer där förrut och varit jättenöjd med vad som komit hem i brevlådan. Smidigt och säkert!
http://www.eliteladies.se/

Ja minsann, det gjorde dagen idag. Ännu bättre blev det när jag kom på att det var Fettisdagen! Det är alltså helt lagligt att svulla på dessa makalöst goda bakelser en hel dag. På något vis kan man inte äta en Semla utan att liksom bära små spår av den. Florsockret fastnar såväl på kläder som på fingrar och har man inte en ynka liten grädd mustasch så då har man inte festat loss enligt min mening. Så på dem bara gott folk. Jag för min del ska gå loss på en från Stenkulla kondiset för de har de absolut godaste i stan. Lite rinnig massa utblandat med flagad mandel toppad med precis lagom vispad grädde. Helt oslagbart!

Låt er väl smaka så hörs vi, tjing!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ååååå, semla!



Tror så här, Gahan är Gud och semla är det man ska äta för att hylla honom. Han vet nog inte om det, men jag vet så jag äter...



2010-02-16 @ 12:43:31
URL: http://annicamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0