Tillbaks!

Hua, vad dagarna går fort och ändå inte ibland!

Tillbaks till verkligheten måste jag ta mig med en väldig fart. har lyckats igen med att gå och dra fötterna efter mig så nu måste jag på några få dagar få gjort det jag skulle ha gjort under ca 7 veckor. Positiv stress eller vad brukar man kalla det!!! Hmmm, ska klaga hos den allsmäktige som delade ut generna för struktur i mina celler.

Idag har jag skickat iväg den stora sonen för skidläger med konfirmanderna, han har ju bara varit hemma i två dagar. Innan det var han på utbildning med scouterna och efter det har han gått omkring i ett lyckorus. Tur det för det har ju inte sett så ut under hösten precis så det är man inte så bortskämd med. Igår köpte vi nya skridskor till miniprinsen över kakbordet.  Han var överlycklig och for ut på isen som spolats i området med varm choklad och pizzabullar. Sen såg man honom inte på 5 timmar och likadant var det idag, så snälla se till att det får vara kallt lite till så han får njuta av det roliga.

Jaja, nu har jag avslutat kvällen med att påbörja en stickning och intagit en Irish för halsen och hälsan!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0